FASHION IS DIGITAL

design-test

FASHION IS DIGITAL

Digitalno iskustvo postaje sve važnije i u svetu mode.

Mogućnost da vaš avatar isprobava kolekcije koje su dostupne samo u digitalnoj formi i mogućnost da birate i kupujete na taj način već je uveliko deo iskustva potrošača i stručnjaci kažu da je to trend koji će vladati u budućnosti. U mesecu decembru u Startit centru u Beogradu održana je jednodnevna konferencija “Fashion is digital” u organizaciji kompanije Textil iz Užica. Cilj konferencije je bila razmena znanja i iskustava u ovoj oblasti sa najzanimljivijim i najobaveštenijim stručnjacima iz epicentra modnih zbivanja.

Kako internacionalni modni ritejleri utiču na razvoj srpske modne industrije? Šta možemo naučiti iz strategija digitalne transformacije velikih italijanskih modnih brendova kao što su Salvatore Feragamo, Corneliani? Da li je moguće internacionalizovati srpsku modu?

Jelena Pavlović, kreativni direktor kompanije Textil, je prezentovala najnovije trendove, dezene i materijale za sezonu A/W 2020.

Kako se transformisala italijanska modna industrija predstavio nam je iz prve ruke Giorgio Chiaramonte, direktor komunikacija italijanske agencije Alkemy, studijama slučaja kompanija Salvatore Feraggamo, Cornieliani, Gallo i Colmar.

Panel “Sadašnjost i budućnost srpske modne industrije” ugostio je Predraga Pantovića, direktora i vlasnika kompanije P.S. fashion, Miloša Ivkovića, direktora i vlasnika kompanije Trikotaža Ivko i Milicu Aleksić, konsultanta za gigitalni marketing. Nenad Radujević, moderator panela, osnivač Belgrade Fashion Week-a i iskusni poznavalac modne scene, razgovarao je sa panelistima o budućnosti srpske modne industrije, o iskustvima koje imaju u prodaji svojih brendova u regionu i u svetu, u online i offline okruženju, o receptima za uspešan biznis, i izazovima internacionalizacije naše mode.

U kojem pravcu se razvija modna industrija i kako će se kupovati moda u budućnosti, kao i važne novosti o globalnim biznis trendovima u modnoj industriji, saznali smo od Vere LLoyd-Thomas iz konsultantske kompanije Kreativa New Formula.

Preuzeto sa textilue.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *